duminică, 7 decembrie 2014

Pregatirile sunt in toi! Prima parte...

Publicat de Gradinita Dani la 11:14


A sosit iarna si odata cu ea se apropie cu pasi repezi si sarbatorile de iarna. Acestea sunt prilej de multa bucurie, de apropiere si de a oferi daruri celor dragi, dar sunt si prilej de multa agitatie si pregatiri intense. 



La gradi, copiii asteapta cu mare nerabdare venirea Mosului, pregatintu-i fel de fel de surprize. Zilnic avem pregatite activitati, special concepute pentru aceasta perioada.  





I-am confectionat Mosului o frumoasa ghirlanda cu fulgi de nea, sa ii aminteasca de Laponia...






...am pregatit scrisoarea pentru Mosul, in care am incercat, sa cuprindem cat mai multe din dorintele noastre...







... am impodobit bradul cu ornamente frumoase, pentru a-l astepta pe Mosul, asa cum se cuvine...








                              













        




... si pentru ca a fost atat de frumos, cei mici au luat cu ei acasa, cate o ramurica de brad...





... dar nu l-am uitat nici pe Mos Nicolae, care vine primul, sa vada ce copii sunt cuminti, lasandu-le in ghetute dulciuri si mici daruri, iar pe cei nazdravani ii pedepseste cu cate o nuielusa. Pentru el ne-am pregatit cizmulitele rosii, sperand la cat mai multe cadouri.



Va urma...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

winter

 

Ein Herz für Kinder Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez